2015. január 8., csütörtök

Bakelit képek II.

Karácsony előtt érkezett pár bakelit kép rendelés...
A "megbízó" személyre szabott képeket szeretett volna adni a szeretteinek, ismerőseinek. Elmondta a témákat, hogy pl. kellene horgászós, kellene egy olyan ami DJ-s és valahogy benne van a Mercedes embléma, stb. Összeültünk ötletelni, majd amikor felvázoltam, hogy melyik hogy is fog nagyjából kinézni, elkezdtem képeket gyűjteni, aztán amit kellett összeszerkesztettem, nyomtatás ééés munkára fel!
A munka menetéről nem lesz részletes beszámoló, hiszen korábban már volt egy bakelit képes bejegyzés, ahol részleteztem a készítés folamatát.
http://latvanymuhely.blogspot.hu/2014/10/bakelit-kep.html (ide kattintva megtekintheted azt a bejegyzést)
Egy-két "újdonságot alkalmaztam:
  • a kis marót, és lombfűrészt: ahova nem fértem hozzá a szalagfűrésszel, vagy sokat kellett volna kézzel reszelni
  • a "fehér megoldás", pl. a zongorás kép fehér billentyűi, fényképezős kép fő vonalai.
    Fehér lap hátuljára ragasztottam kétoldalú ragasztószalagot, kivágtam a mintát, lehúztam a kétoldalú ragasztó fóliáját, és felragasztottam a lemezre).

íme a "fehér megoldás"
Horgászos kép rövid menete:

ez például így alakult

Idő közben kiderült, hogy a pecabotot nem fogom tudni olyan ívesre kivágni, mint a képen, mert elég valószínű volt, hogy elpattan a lemez, ezért így oldottam meg:

nagyjábul

A finomítások után következett a háttér.

Még itt sem volt teljesen végleges a lemez, csak hozzá néztem a hátteret.

Aztán tettem rá repülő madárkákat... de nem csak úgy kivágtam valahonnan a lemezből... nem. Odatettem a korábban leeső lemezdarabot a háttérre, mintha az a darab, pont a korong folytatása lenne, tehát a madárkában ugyan úgy megy a körkörös vonal, mint a lemez többi részén

A horgász damilja fekete cérnából valósult meg.

Itt még a nagy hal fogazata is látszódik (mert, hogy csináltam neki)







Ezek és az azóta készült többi bakelites kép pedig megtekinthető egyben itt: bakelit képek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése